:o

Hello :)


Var ut nyss, gick och surade lite och tänkte vf måste just jag flyttat hit..
Har bytt skola, det känns
lite jobbigt... Jag vill byta tbx till min förra skola men nu känns det bättre..
När jag var ute sa jag till min brors kompis att han är dum, jag sa massa dumma saker till honom
men de är för att han är så dum :P Så det spelar ingen roll... Han heter något med kristoffer.
Jaja nu ska jag ta varm chocklad och kolla avsnitt av Gossip girls, ÄLSKAR det programet.
Chuck bass är så gullig enligt mig ♥♥♥





Kommentarer
Postat av: EWSIZ!♥

Nää, men gumman!

Byt tbx om du så gärna vill gör som Cassi gjorde att du byter och sedan byter du tbx! :D♥♥♥♥♥

2011-11-13 @ 16:22:46
URL: http://kissmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0